poniedziałek, 1 września 2014

Podsumowanie sierpnia

Zacznę od tego, że zmieniam taktykę. Zaczynam ostrzej trzymać się zasad które sama ustaliłam i są pierwsze efekty. Po miesiącu nie kupowania pepsi, wydatki na jedzenie zmniejszyły się o 120 zł. Postanowiłam bardziej zwracać uwagę na wydatki w mojej rodzinie. Do tej pory kontrolowałam tylko moje zarobki i to dokąd one idą, a teraz zajmę się też dochodami partnera, w końcu jesteśmy razem i to co mamy jest nasze wspólne. Narzeczony był trochę przeciwny abym to ja trzymała kasę ale on do tego nie ma głowy. Po czterech miesiącach prowadzenia budżetu mogę powiedzieć ile średnio wydaję i daje mi to jakiś pogląd ile potrzebuję na miesiąc. Sierpień powinien być lepszym miesiącem ponieważ dostanę pieniądze z bankobrania. Postanawiam działać a zaczęłam od umycia okien, nie można patrzeć pozytywnie na świat przez brudne okna :).

A jeśli chodzi o lipiec
Przychody się zwiększyły o
 211 z programu partnerskiego
 150 z promocji w Getin banku

Wydatki
 Kredyty moje pozostają na tym samym poziomie ale udało się skonsolidować kredyty partnera i zmniejszyliśmy ratę o jakieś 250 zł.

Nasz dług jeszcze tylko 139626,88 i wolność finansowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz