poniedziałek, 29 września 2014

Zupy Winiary test

Dzięki zarejestrowaniu się na stronie Rekomendujto  dostałam możliwość testowania zup Winiary.
Paczka bardzo mnie ucieszyła i miło zaskoczyła. Dostałam po dwa rodzaje zup grochówka, barszcz biały, kartoflanka, żurek i krupnik. Do tego była torba na zakupy i mały notesik. Jeśli chodzi o torbę to wykonana bardzo dobrze z wytrzymałego materiału, w sam raz na zakupy po produkty do zup.
Zupy są na 1,5 l wody i jak zapewnia producent na 6 porcji. 
Na pierwszy ogień poszła grochówka, taki był wczorajszy obiad. Dodałam do tego marchewkę, pietruszkę, trochę selera i oczywiście kiełbasę, mięsko musi być :). Tak jak w przepisie, zrobiłam ją na 1,5 l wody. Już po rozpuszczeniu wydobył się mocny i zdecydowany zapach. Nie jestem zwolenniczką grochówki i ten zapach mi nie pasuje, więc pomyślałam, że zupa też nie przypadnie mi do gustu. Po ugotowaniu nadszedł czas spróbowania i tu się miło zdziwiłam. Smak był pyszny, naprawdę nie spodziewałam się że jest aż tak dobra. Nie trzeba było jej wogóle przyprawiać, a i tak był smak intensywny. Jestem zwolenniczką dodawania różnych przypraw, więc zupa zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Jak na mnie to zjadłam jej nawet sporo. I tu jest właśnie jeden minus. Jak dla mnie to nie wystarczy na 6 porcji. Moją zupę jadłam ja, narzeczony i córeczka, ale ona tylko kilka łyżek, i już zupy nie było. Może jako przystawka przed drugim daniem to wystarczy, ale jak dla mnie to za mało na tyle porcji.
Mimo to zupa jest naprawdę pyszna i warto ją zrobić. Następny będzie żurek.
A oto co dostałam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz