piątek, 19 września 2014

Pudełko od shinybox


Jak każda kobieta lubię kosmetyki. Nie jestem ekspertką jaki do mniepasuje i nie za bardzo umiem wybrać odpowiedni kosmetyk, dlatego pomysł zakupu pudełka z różnymi produktami przypadł mi do gustu. Trzeba przyznać jest coś w tym ekstycującego, gdy nie wiadomo co się dostanie. Bardzo lubię niespodzianki, nawet te mniej trafione :)
A tak wygląda moje pierwsze pudełko od Shinybox




Dostałam 
- Bioliq balsam intensywnie odżywiający
- Balneokosmetyki malinowy zdrój biosiarczkowy żel peelingujący
Balneokosmetyki malinowy zdrój szampon przeciwłojotokowy i przeciwłupieżowy
- Grashka korektor cieni pod oczami
- Etre Belle maskara lash x-press
Oraz próbki olejku do kąpieli Barwy harmonii, różany i oliwkowy, próbka kremu siarkowego Barwa.

Jak narazie użyłam tylko olejku i tuszu, ale to opiszę później. 
Skoro jestem oszczędną mamą, zakupiłam pudełko z rabatem 10 zł i 18 % rabatem ze strony Kartaplus, dało mi to jakieś 8 zł, więc pudełko kosztowało 31zł, może drogo może nie, ale czasem w tej gonitwie do wyjścia z długów potrzebuję odrobiny rozpieszczenia i odpoczynku w aromatycznej kąpieli. Może inni znaleźliby darmowe sposoby, ale nie można tak ciągle główkować bo się kiedyś styki przepalą :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Znalazłam rabat na stronie http://www.alerabat.com/kod-promocyjny/shinybox-pl ale już nie jest aktualny. Teraz widzę, że jest 15 % taniej przy subskrypcji na pierwsze pudełko

      Usuń