wtorek, 9 września 2014

Wc Duck test

Dzięki stronie streetcom miałam możliwość przetestować płyn do wc Duck i krążki do toalety. Zawartość paczki naprawdę mnie miło zaskoczyła. Dostałam 3 płyny i 3 krążki. Po jednym rozdałam rodzinie i przyjaciółce. Dostarczone w zabawnym pudełku z pokrywką jak od wc :)
Jeśli chodzi o sam płyn to uważam go za rewelacyjny, nawet domestos się nie umywa :). Tak jak obiecują pozostawia wrażenie wybielania, nie ma aż tak mocnego zapachu, który by przeszkadzał. Jak dla mnie jest najlepszy. No i wyczyścił moją ubikację a nie łatwo to osiągnąć przez kamień który ciągle się osadza.
Krążki są fajne, ale tylko jeśli chodzi o użycie. Nie bredzisz się, nie dotykasz żadnych zawieszek, naciskasz i jest. Wadą jest że niezbyt długo się utrzymują. Może mi się wydaje ale jakoś szybko znikały. Jeszcze jednym minusem jest zapach. Nie jest zły, ale zbyt intensywny jak dla mnie.
Płyn napewno jeszcze kupię.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz