poniedziałek, 29 września 2014

4 reklamacje w BZWBK

Z bankiem BZWBK mam od samego początku problemu. Założyłam tam konto ze względu na promocję 700 dla mobilnych, gdzie bank wypłaca co miesiąc po 70 zł za spełnienie warunków. Do tej pory, a mam konto od czerwca, nie zobaczyłam żadnej premii. Na pierwsze dwie reklamacje dostałam odpowiedź negatywną, ale gdy złożyłam reklamację od reklamacji, nagle została rozpatrzona pozytywnie.  W odpowiedzi bank przyznał że nagroda mi się należy za te wszystkie miesiące i jej brak wynikał z winy banku. W ciągu 30 dni mają zwrócić zaległe premie na konto. No to czekam.
 Jutro jest ostatni dzień miesiąca i zobaczymy czy dostanę premię za sierpień. Jeśli nie będzie na koncie, o każdą nagrodę będę musiała pisać reklamację, co jest bardzo denerwujące. Bank wymaga przestrzegania regulaminu a sam nie umnie się do niego dostosować. Może w ten sposób chcą przedłużyć lojalność wobec banku, będą tak o 30 dni przedłużać czas a ty nie możesz zamknąć konta.
Narazie jestem zadowolona że dostałam odpowiedź pozytywną w sprawie tamtych miesięcy. Muszę przyznać, że bycie upierdliwym klientem może się opłacić, ale to dopiero jak zobaczę stan konta po uznaniu reklamacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz