środa, 24 września 2014

Kapsułki Ariel test

Niedawno otrzymałam próbkę kapsułek do prania Ariel, dzieki stronie Everydayme. Dostałam tylko jedną sztukę, trochę szkoda, ale już wiem że jest rewelacyjna. Moja paczuszka była taka


Pranie zrobiłam jakiś tydzień temu i tu mega zaskoczenie jak długo pachnie. Zapach bardzo mi się spodobał, jak dla mnie jest rewelacyjny. Miałam już kiedyś kapsułki Vizira i nie było rewelacji, więc trochę sceptycznie do tych podchodziłam, a tu miła niespodzianka. Jeśli chodzi o jakość wyprania, to nie wiele mogę powiedzieć, nie miałam strasznie brudnych rzeczy. Plam nie zostawiła, ubrania są czyste i miękkie. Zdecydowanie polecam i jestem przekonana że kupię je do domu, o ile będzie promocja :) ten zapach jest rewelacyjny. Do tej pory myślałam że nic nie przebije Perwolla pod tym względem, ale się myliłam, choć ostatnio mam wrażenie, że to nie jest ten sam zapach Perwolla co kiedyś. A szkoda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz