poniedziałek, 1 września 2014

Przelew może iść nawet tydzień

Gdy kończyła mi się umowa internetu w upc postanowiliśmy zmienić operatora. Wybraliśmy ofertę firmy Espol. Pierwsz faktura przyszła opłaciłem a tu niespodzianka przelew idzie do nich już tydzień. Pieniądze przelane w poniedziałek 25. jeszcze nie doszły. Nie miałabym nic przeciwko bo narazie żadnych odsetek karnych nie ma, ale co jakiś czas przeglądając internet pojawia mi się strona o nie zapłaconych rachunku i przez 3 min nic z tym nie zrobię i nie otworzę innej strony. To nic że dzwoniłam już 3 razy aby to wyjaśnić, przelew sprawdziłam 5 razy czy nie pomyliłam konta, wysłałam skan przelewu i nic to nie daje. Jak na początek współpracy to nie jest dobrze, zobaczymy kiedy sprawa się wyjaśni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz