niedziela, 24 sierpnia 2014

Moje prywatne zestawienie kont bankowych

Ponieważ trochę się uzbierało kont w moim dorobku, chciałam przedstawić osobiste zestawienie. Biorę w nim pod uwagę to co mi się podabało a co nie. W rankingu biarą udział: Inteligo, BZWBK, Getin online, Open online, Meritum, BNP Paribas, Deutsche bank

1. Założenie konta i otrzymanie dokumentów.
  1 miejsce  Inteligo
       Zakładało się przez internet po czym dokumenty dostarczał kurier. Jest na pierwszym miejscu ze względu na to, że zaraz po otrzymaniu dokumentów miałam aktywne konto. Dosłownie zamknęłam drzwi za kurierem a tu sms że jest potwierdzenie podpisania dokumentów. Przesyłka w bardzo fajnej teczce, wszystko ładńie poukładane.

 2 miejsce  Getin i Open
   Zakładane przez internet, szybki kontakt ze strony banku i szybkie dostarczenie przesyłki. Plus to że nawet bez umowy można się zalogować do konta i zobaczyć jak wyglada system.
   
 3 miejsce BZWBK i Meritum, Deutsche bank
 Zakładane przez internet, ale tu nic szczególnego się nie wydarzyło.

Najgorzej moim zdaniem wypada BNP choć konto dość łatwo założyć przez internet to oczekiwanie na komplet dokumentów i kartę pozostawia wiele do życzenia.

2 aplikacja mobilna
 1 miejsce Getin online
     Jest to aplikacja która naprawdę najbardziej do mnie pasuje. Mam w banku również lokatę i bardzo fajnie jest widzieć ja na pierwsze stronie logowania. Układ rozmieszczenia mi odpowiada oraz to że można go modyfikować. Trochę przypomina windowsa ale jak najbardziej mi się podoba.

 2 miejsce BZWBK i meritum
    Aplikacja jest dosyć sympatyczna i łatwo się z niej korzysta. Meritum ma też sympatyczny wygląd.

3 miejsce Inteligo
     Nie ma jak dla mnie rewelacji ale aplikacja nie jest zła.

Najgorzej jak nie ma aplikacji. I tak jest w przypadku Deutsche banku. No chyba że nie umiem znaleźć.

Jak dla mnie numerem jeden jest Getin. Łatwo założyłam lokatę nie mając wtedy jeszcze konta. Aplikacja mi się podoba i jak narazie wybieram go na swój bank.

Ostatni jest BNP paribas ten czas oczekiwania zniechęcił mnie trochę do tego banku, ale to moje zdanie. No chyba że otrzymam tablet od banku w promocji za założenie konta to zmienię zdanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz