czwartek, 28 sierpnia 2014

I kolejne 50 zł z bankobrania

Tym razem znów Getin mnie zaskakuje bo już naliczyli mi premię za Aktywną kartę. Kolejne 50 zł wpłynęło za odrobinę wysiłku. Bardzo mi się podoba współpraca z tym bankiem.

Jak pisałam wcześniej składałam reklamacje do BZWBK ponieważ nie naliczyli mi premii w promocji 700 dla mobilnych. Dostałam odpowiedz że nie podpisałam zgody na wysyłanie mi reklam drogą elektroniczną. Udałem się jeszcze raz do banku aby mi wyjaśnili czym różni się zgoda którą klikłam w internecie na stronie po zalogowaniu od tej którą mam na umowie. Pani stwerdziła że jest to zgoda tylko na przekazywanie danych osobowych, choć ja to inaczej rozumiem. Złożyłam jeszcze raz reklamację z prośbą o wyjaśnienie różnicy w tych zgodach. Jestem ciekawa jaką odpowiedź dostanę, oraz czy naliczą mi premię za lipiec bo jak narazie jej nie ma. Czy ktoś dostał już ją?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz