środa, 27 sierpnia 2014

Jeśli nie 50 zł to może 70 zł

Jak wcześniej pisałam oferuję 50 zł nagrody za założenie lokaty bezkarnej w BGŻOptima. Jako że nie jesteście zbytnio chętni to może 70 zł dla pięciu pierwszych osób zachęci was.

Lokata jest na 3 miesiące na 4 %. Zakładana od 1000 zł do 20 000, z możliwością zerwania bez utraty odsetek. 

Zakłada się ją przez internet bez wychodzenia z domu. Lokata dla nowych klientów banku

Oferuję dodatkowo oprócz waszych odsetek 70 zł. Jeśli lokata jest nawet na 1000 założona to wasze odsetki to 10 zł plus moje 70 to tak jak by lokata była na 33 % założona.

Nie namawiam do niczego jest to wasza decyzja, ale nie jest to produkt na którym można stracić. Nie dostaję waszych danych które można wykorzystać. Bardzo chętnie przekaże wam tą kwotę na konto.

Jeśli chcesz założyć taką lokatę to z tego Linka.

Pamiętaj tylko kiedy wysłałeś wniosek i o której.

2 komentarze:

  1. Pani Agnieszko, płaci Pani bardzo dużo, a proszę pamiętać, że stawki w programach afiliacyjnych to stawki od których będzie musiała Pani odprowadzić podatek. Więc jaki zysk chce Pani uzyskać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdaję sobie sprawę że trzeba zapłacić podatek. Ale to moje zmartwienie, tak ustaliłam i jak pisałam jest to dla 5 pierwszych osób. Proszę się o mnie nie martwić :)

    OdpowiedzUsuń