środa, 20 sierpnia 2014

Getin zyskuje w moich oczach

Posiadam od niedawna konto w Getin online. Założyłam ze względu na promocję aktywna karta, gdzie można otrzymać 300 zł premii. Niedawno pojawiła się promocja, gdzie za skorzystanie z aplikacji mobilnej banku można otrzymać 50 zł. Dopiero zaczynam przygodę z promocjami bankowymi, więc trochę sceptycznie do tego podchodzę. Miła niespodzianka mnie czekała gdy po wykonaniu przelewu( taki był wymóg otrzymania nagrody) po 3 dniach dostałam przelew od banku. Jak narazie jestem bardzo zadowolona z tego konto, a i wygląd aplikacji mi się podoba.
Niestety BZWBK mnie rozczarowało. W tym banku korzystam z promocji 700 zł dla mobilnych i jak do tej pory nie mam nagrody. Za 1 miesiąc nie naliczyli bo uznali, że nie podpisałam zgody marketingowej. Sprawdziłam umowę i taką zgodę mam, złożyłam reklamacje, miła pani uznała że nie potrwa to dłużej niż 2 tygodnie a właśnie jest 3, no ale mają 30 dni więc do końca miesiąca poczekam i zobaczymy co się stanie. Skorzystałam również z ich promocji na darmową komunikację miejską, zwrot też dopiero po miesiącu dostanę, a tu już 2 raz ta promocja. Trochę to długo trwa, nie jak w getinie. Dlatego jak narazie to mój bank nr 1 do promocji.
Inteligo ma znów aż 54 dni na wypłatę premii, więc tu też czekam i nic się nie dzieje. Może jak się ruszy to wszystko na raz i będę w szoku ile mam :)

2 komentarze:

  1. Przypadki BZ WBK czy Inteligo pokazują, że bankobranie wymaga cierpliwości, ale ta cierpliwość w końcu się opłaci. A Getin faktycznie zaskoczył na duży plus tą promocją dla aplikacji mobilnej. Oby więcej takich okazji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pierwszy komentarz, zwłaszcza od Ciebie. Dzięki twojej stronie zaczęło się moje bankobranie. Jest mi miło że zajrzałeś do mnie. To tak jakby mistrz przyszedł do ucznia zobaczyć postępy :)

    OdpowiedzUsuń