sobota, 5 lipca 2014

Moje konta

Na każdej stronie o oszczędzaniu radzą aby mieć kont i kart jak najmniej. Osobiście posiadam kilka i dopóki się nad tym panuje nie widzę w tym nic złego , zwłaszcza jeśli można zarobić.
Moje konta
- BZWBK Konto Godne Polecenia gdzie dostaję premię 70 zł miesięcznie ( jeszcze pierwszej nie mam ale już niedługo)
- Alior Konto osobiste , konieczne ze względu na kredyt
- MBank Ekonto dom banku mam sentyment bo był moim pierwszym bankiem w dorosłym życiu, ale mam tam też limit na koncie
- Inteligo Konto osobiste dla premii 100 zł ( narzeczony też założył :))
- Citi Konto osobiste ze względu na kartę kredytową za 0 zł
- ING Otwarte konto oszczędnościowe dla dzieci założone ze względna 50 zł premii ale mogę polecić  Konto direct gdzie za założenie do 15.07 i spełnieniu warunku można dostać 100 zł ( trzeba wykonać transakcje kartą na 1000 zł do 15.12.2014)
-T- mobile Konto osobiste jest w trakcie zakładania , a będzie po to bym dostała 500 zł za transfer swojego numeru telefonu do T - mobile

Oprócz tego mam 3 lokaty
- BGŻ Lokata bezkarna założona  na 3 miesiące na 4 % za kilka dni się kończy i wracają moje pieniądze z odsetkami :)
- Getin Lokata 4,5% niedawno założona na 2 miesiące
- Ideabank Lokata happy na 5%  na 3 miesiące założę ją gdy się skończy bgż za jakieś 7 dni

Moim zdaniem lokata nie powinna być dłuższa niż 3-4 miesiące bo zawsze znajdzie się ciekawsza oferta.
Jeśli ktoś chce założyć jedno z tych kont lub lokatę i zrobi to przez mój link to będę wdzięczna. Nic Was to nie kosztuje a podreperujecie mój budżet domowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz