poniedziałek, 28 lipca 2014

KartaPlus

Założyłam konto na kartaplus.pl gdzie zwracają określony cashback za zakupy. Niestety nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Na stronie jest oferta pożyczki za którą można otrzymać 70 zł cashbacku. Nie ma wymogu co do kwoty pożyczki, więc pożyczyłam tylko 50 zł. Czekałam 3 miesiące na zwrot i nic. Napisałam maila ile będę czekać i tu niespodzianka. W pierwszym mailu od nich dostałam odpowiedź że to nie możliwe żeby otrzymać taki cashback. Kiedy odpisałem że nie ma wymogów co do pożyczki, odpowiedzieli mi że racja ale trzeba to sprawdzić w systemie. Ostatnia wiadomość od kartaplus brzmiała że nie uznają mi tego bo nagle stwierdzili że nie wypełniłam wniosku przez ich stronę. Tylko jakoś wszystko było przez ich link. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług, bo skoro nie chcą wypłacać za coś co się należy, to może niech zmienią wymogi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz