środa, 2 lipca 2014

Moje dzieci zarabiają

W banku ING jest promocja w której za założenie konta oszczędnościowego dla dzieci przyznawana jest premia 50 zł. Odwiedziłam bank i otworzyłam dwa takie konta na każdą z moich pociech. Warunkiem dostania nagrody jest wpłacanie przez 4 miesiące conajmniej po 50 zł i na koniec bank zweryfikuje czy na koncie jest conajmniej 200 zł. Konto jest oprocentowane na 4 % więc nie najgorzej, ale tylko przez 4 pierwsze miesiące. Premię powinnam dostać w listopadzie, ale mam zamiar wybrać je w grudniu. Taki mały prezent od dzieci pod choinkę:)
Jedyny minus to że nie mam się dostępu do konta przez internet (chyba że się założy konto na dorosłą osobę a te się podepnie, ale daje to tylko możliwość zobaczenia ile się uzbierało bo przelewu się nie da zrobić), więc trzeba wypłacić w oddziale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz