wtorek, 8 lipca 2014

Darmowe próbki

Dzięki zapisaniu się do różnych akcji otrzymałam już trochę darmowych próbek.
Za zapisanie się do klubu Bobovita mam dla synka 3 słoiczki jedzenia i jeden soczek z jabłek i próbkę kaszki ryżowej, zupełnie za darmo. Jego pierwsze danie będzie gratis :). Dostałam również łyżeczkę do tego ale moja córeczka uznała że trzeba ją złamać.
Z innych produktów doczekałem się próbki płynu do naczyń fairy, 2 próbek Head&shoulders, zapachu bluebarry, 2 próbek mleka bebiko,wkładki higieniczne a teraz czekam na  podpaski always.
Najlepsze było otrzymanie 3 płynów do wc i 3 krążków do toalety firmy Duck. Płynem podzieliłam się ze znajomymi wzamian za ich opinię. 
Jak widzać czasem wystarczy poświęcić trochę czasu i można dostać całkiem fajne rzeczy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz