sobota, 8 listopada 2014

Wygrana na Facebooku

Nie licząc na wygraną wzięłam udział w konkursie na Facebooku, na stronie Dove. Zadanie polegało na  odpowiedzi na pytanie o kosmetyki Dove. Któregoś dnia wchodzę na stronę a tam miła niespodzianka, proszą o podanie adresu do wysyłki mojej nagrody. Wtedy jeszcze podchodziłam sceptycznie do tego, że cokolwiek otrzymam, a tu przychodzi paczka z płynem pod prysznic i dwoma gąbkami.
Zaskoczyły mnie gąbki, bo tego nie było na stronie i jest to taki mały gratis. 
Gąbki są wykonane z korzenia azjatyckiego drzewa konjac. Jest przeznaczona do oczyszczania i masażu ciała i twarzy. Nadaje się do każdego rodzaju skóry. Pierwszy raz mam taką gąbkę i nigdy nie miałam z nimi styczności. Zaskakujące jest, że gdy gąbka jest sucha jest twarda, ale nie szorstka. Aby jej użyć trzeba ją namoczyć dłuższą chwilę i wtedy staje się miękka. Jeżeli po każdym użyciu wyschnie i będzie dalej tak twarda, to bardzo przydatna może być w podróży. Nic nam w torbie nie będzie kapać  i nie będzie wilgoci. Po użyciu nie widzę różnicy od zwykłej, ale to dopiero pierwszy raz. Jest tylko bardziej delikatna dla skóry.
Ucieszył mnie bardzo płyn pod prysznic. Jestem fanką Dove i uwielbiam ich kosmetyki. Jak zawsze jestem zadowolona z uczucia jaki pozostawia na skórze. Jest delikatny i przy tym pięknie pachnie. Zapach utrzymuje się długo i mogłabym mieć takie perfumy. 


Jestem bardzo zadowolona, że mam swój ulubiony kosmetyk nie wydając ani grosza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz