czwartek, 6 listopada 2014

Płyn Vizir do prania test

Jestem zarejestrowana na stronie https://testmetoo.com/ i właśnie otrzymałam od nich płyn do prania Vizir o zapachu fresh flowers. Tego płynu jeszcze nie używałam i bardzo mnie cieszy możliwość wypróbowania go. Pierwsze prania za mną i mogę powiedzieć, że Vizir dobrze dopiera i pozostawia na długo zapach. Niestety ten zapach nie przypadł mi do gustu. Jak dla mnie pachnie jak nivea krem za dawnych czasów. Wydaje mi się za ciężki i mam wrażenie jakbym wąchała tłusty krem. Napewno utrzymuje się długo i jeśli komuś będzie pasować to bedzie zadowolony z płynu.
Jesli chodzi o samo pranie to rzeczy są czyste, nie zostawia smóg i są miłe w dotyku jak po płynie do zmiękczania. Nie miałam jakoś mocno brudnych ciuchów, ale dziecięce ubranka dopiera a to ważne :).
Nie uczulił dwójki moich pociech więc jest dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz