piątek, 10 października 2014

Raffaello za darmo i inne darmowe produkty

Wczoraj otrzymałam przesyłkę i bardzo się ucieszyłam, bo w środku były 4 opakowania Raffaello, które wygrałam na Facebooku. Uwielbiam te słodkości i to był najlepszy dzień dla mnie. Nie kupuje ich ostatnio bo cena może zepsuć smak, więc darmowe o wiele bardziej mnie cieszą :)
A tak to wygląda

Oprócz tych pyszności otrzymałam próbkę płynu do płukania Lenor. Zamówiłam ją już dawno na everydayme, ale wtedy odpisali że się skończyły. Przestałam na nią czekać a tu nagle przyszła. Plus dla strony , że wysłali jak zwiększyli dostawę próbek, a ja nie musiałam nic robić.

Dodatkowo otrzymałam małe próbki perfum Boss Ma Vie i Victorinox Swiss Army.
Boss nie bardzo mi pasuje, ale nie jest to zły zapach. Victorinox jest boski. Zapach jest rewelacyjny i jeśli będę mieć okazję je kupić napewno to zrobię. Jest to męski zapach, ale jeśli mój partner będzie tak pachniał to uhhhhh :)

Uwielbiam darmowe rzeczy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz