sobota, 27 lutego 2016

Monte z dodatkami od trnd testowanie

Zostałam zakwalifikowana do testowania monte z dodatkami i mogłam zakupić ich 32 sztuki. Uwielbiam słodkości więc to się bardzo dobrze składało. Kupiłam wszystkie smaki a jest ich 8. Mi najbardziej smakował wafle sticks a partnerowi cherry. Wiśniowy to nie mój smak ja wolę słodkie połączenia. Moje maluchy nie przepadają za monte, ale miały dużo frajdy z wysypywania chrupków do deseru.
Część zakupionych smakołyków była przeznaczona dla znajomych. Każdemu smakowało i mogli odnaleźć swoje ulubione połączenia.
Samo Monte jest już smaczne, ale takie dodatki też są ciekawe. Bardzo się cieszę że mogłam je spróbować i uczestniczyć w tym projekcie.


2 komentarze:

  1. bardzo smaczny deserek moja rodzinka oszalała na jego punkcie żałujemy, że tak szybko się kończą. ma tyle dodatków, że każdy łasuch znajdzie coś dla siebie. może nie jest to produkt 0 kalorii, ale warto skosztować dla przyjemności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też szybko znikał :) i cieszę się że mogłam go testować bo kiedyś nie wiedziałam że są możliwości dostać coś w zamian za opinie.

      Usuń