poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Soki Fortuna od streetcom

Bardzo się cieszę z możliwości przetasowania soków Fortuna karotka +. Dostałam 12 opakowań po 3 sztuki z każdego rodzaju. Jest to dzięki stanie streetcom. W skład zestawu wchodzi


Pierwsze testowanie mam za sobą. Smaki są dość intensywne i jest różnica między zwykłym sokiem a tymi od karotki z dodatkami. Pierwsze był sok z aloesem. Nie jest to mój faworyt ale nie jest zły. Najbardzej podpasował mi i mojej rodzinie sok z lnem. Jest smaczny i gęsty i najbardziej nam odpowiada. 
Najmniej przypadł do gustu sok z zieloną herbatą. Sam w sobie nie jest zły, ale nie jestem zwolenniczką zielonej herbaty. Akurat się tak złożyło, że większość moich znajomych też za nią nie przepada. Ale sok z witaminami bardzo smakował moim dzieciom.


Soki są gęste i naprawdę warte uwagi. Jako nieliczne mają dodatki nie tylko z owoców i warzyw, ale wzbogacone też witaminami.
Serdecznie polecam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz