piątek, 13 marca 2015

Klocki lego za darmo od Testmetoo

Kiedyś nie wiedziałam nawet o istnieniu stron, gdzie można si zarejestrować i zostać wybranym do testowania produktów za darmo. Na początku nie byłam do tego przekonana, ale po pierwszej paczce od streetcom, byłam zaskoczona jakie to proste. Teraz jestem zalogowana chyba na czterech takich stronach i sobie chwalę. Nie zawsze uda się zakwalifikować do testowania, ale nic mnie to nie kosztuje a szansa jest. I tak właśnie dzięki Testmetoo miałam okazje testować, a właściwie to moje dzieci miały okazję testować klocki lego " mój pierwszy domek". Dla rodzica, któremu się nie przelewa z kasą, jest to bardzo miła niespodzianka. Dzieci dostały nową zabawkę, a ja nie musiałam za nią płacić. Układ idealny.
Same klocki są bardzo fajne, w końcu to lego:). Są dobrze wykonane i w ładnych, żywych kolorach. Dzieciom najbardziej przypadła do gustu możliwość otwierania okien i wkładania do środka klocków.jeśli miałabym je kupić to napewno warto.
A oto moja paczka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz